Oct 1, 2011

I Think...I Shud..For Awhile

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum



PERHATIAN!!!!! ENTRY KALI NI HANYA TULISAN SEMATA..TIADA GAMBAR UNTUK MENCUCI MATA..SEKIAN!!



Pejam celik pejam celik dah pun masuk oktober..pantas nye masa berlalu..tak pernah pun nak tunggu kita..



Pejam celik pejam celik jugak dah lebih kurang 5 bulan saya dok mengganggur kat rumah..ternak lemak plus jadik baby sitter to my one and only beautiful niece..so far..



Hari jumaat petang if i m not mistaken..got letter daripada Lembaga Farmasi (LFM)..sebelum nih pernah saya citer yang saya dapat offer letter dari SPA ..so, kira nye surat dari LFM nih d 2nd letter la...cuma nak tunggu letter yang ke3 which is surat penempatan..tapi tak tahu lah bila..just wait & see jer lah...ada rezki adalah..insyaAllah..



Selasa lepas buat medical check up..and dis coming wednesday kena buat lagi..review by doctor pulak..really hope sangat yang saya sihat walafiat..kalo ader paper masalah, risau jugak kalo tak dapat kerja nanti eventho surat semua ada..eventho terikat dgn jpa bagai.. pliss pray for me guys..i really want dat job..



And maybe starting october nih saya akan kurang update..atau mungkin tak update langsung..sampai bila tuh.....wallahu'alam..



And sepanjang masa tuh jugak..mungkin akan kurang terjah-menterjah blog2 korang..and mungkin jugak lah akan ketinggalan dgn cerita2 hotsssss dr korang..*so sad*



Sebab ape?? tak perlulah dipersoalkan..biar ajelah saya dan Allah je yang tahu...



Sangat2 berterima kasih pada awak..awak..yeee awak...and tak ketinggalan awak juga..sebab sudi meninggalkan jejak-folo-baca-komen kat blog picisan nih..blog nih tak adelah menarik sangat macam2 blog2 orang lain...biase2 jer..*siapalah kita kan..cewwahh..ahaks*



Saya menulis ikut mud..saya menulis apa yang terlintas di fikiran..soo, kalo dah carca merba ayat tuh..faham2 aje lah yer..



Dan mintak maaf sangat2 pada yang tinggalkan jejak kat shoutmix tuh..saya mungkin tak berkesempatan untuk terjah korang balik..mungkin kalo ader kelapangan atau rasa nak berblogging tuh muncul balik..insyaAllah akn cuba untuk terjah korang balik..



Wut else huh?? ermmmm...rasanya sampai sini ajelah kot..kang tulis panjang2 borink pulak..so, better stop dulu lah..



Sekian, assalamualaikum~


~((: terima kasih sudi baca :))~

5 comments:

Mr.Superman said...

semoga dpt apa yg dihajati.niat kne baik. :) jaga dri baik2.

cik violet said...

insyaallah..hope semua bjalan dgn lancar..amiin :)

RinsyaRyc said...

bulan oktober dah sampai.. 2012 nak smpai gak... maknanya sya lebih tua setahun <---bendenih sya risau...


--blog saya lagi tak semenarik blog awk yg wanna purple.. cantik...

http://bulatmata.blogspot.com/

Sha said...

@Rin: haha..pndi awk buat sy ktwe..

teratai said...

insyaAllah dpt job tu...kalau dah rezeki x kemana...pasti dptnya:)

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz