Oct 3, 2011

Jangan Sekali-kali Bentikan Krete!

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum



Nah korang baca nih!..




If you see a guy (especially Indian) who rides a motorbike with a bloody hand knocking on your window demanding you to stop and asking for tissue paper to clean the blood when you are driving a car, remember DO NOT stop the car at all. Even if he damages your car or holds the side mirrors tightly, DO NOT stops the car but drive directly to the nearest police station. This kind of criminal tactics have been reported in about 40 cases in Seremban, K. Lumpur, Shah Alam, P.Jaya and Klang Town police stations (actually around the whole country). These guys are mainly Indian gangsters, They work in a group and dare to commit this crime even in crowded areas where nobody will dare to stop the car to help you. The main purpose of this dirty tactic is to rob you and/ or even commit rape if you are female driver driving alone. Please forward this message to the people you care about. Dr Jeyashree Srinivasan Island Hospital Tel: +6012-4308125 +6012-4308125 +6012-4308125 +6012-4308125



Husshhh macam2 la sekarang...dunia akhir zaman memang macam nih...benda bukan2/pelik2/mengarut2/dasyat2 memang senang je nak berlaku..esok lusa entah apa lagi la yang jadik...wallahu'alam



Ishhh buat seram+takut orang je lah..hidup aman damai penuh harmoni dan sentosa tak boleyh ke weyh??? alahaiiii...nih yang nak drive sorang2 tak berani nih...tapiiii kalau keadaan dah memaksa....nak buat macam mana??? nak tak nak terpaksa lah...dah alang2 memang kaki pandu laju, memang wa pecut jerr...tak kose nak benti2..ang nak tergolek ke nak tertiarap ke hape..lantak ang la..sape soh wut keje gitu...kan dah kena..padan muka..ahaha



Haii minta dijauhkan lah Ya Allah dari kecelakaan dan kejahatan dunia sekarang nih..amiinnnnn~



Dah! Chow dulu..


~((: terima kasih sudi baca :))~

8 comments:

Ku Azhar said...

seriously diorg menyusahkan org yg btl2 sakit

Peto (nurul izzati) said...

mintak dijauhkan..

Edy Zaidi said...

macam2 taktik jenayah skrg..bahaya betul

Deeyaudeen Sabri said...

haihhh.. sgt sgt truk.. huhu ati ati la ye.. :)

m!3yr4h_LolLy said...

sangat sangat menyeramkan. uish.

ILA HonEyBuNNy said...

tu la...apa nak jadi dunia skrg kan..

macam2 hal berlaku...minta la kita semua di jauhkan..amin..

Norsha said...

MasyaAllah, sgt menakutkan....moga dipelihara oleh Allah....keluar rumah jgn lupa baca doa....

RinsyaRyc said...

ha.. takot dengan gamba.. huhuhu

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz