Jul 25, 2011

Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2 : Bila Boleh Tengok Nih

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Dah lama cerita nih keluar dekat panggung..dan aku tak berkesempatan nak tonton cerita nih kat panggung..yang masa part 1 dulu, aku tengok kat Times dengan coursematez aku yang sporting-sempoi giler..tapi yang part 2 nih? aku nak tengok dengan siapa?? tak kan nak tengok sorang-sorang..dowhh, tak seronok ler..ada sesiapa nak teman kan? uhukz

sporting-sempoi-otak gila2 *rindu mereka*

Nak ajak deorang, memang tak dapatlah..kalau semua dah habis belajar, dan semua duduk jauh-jauh..hurmmm..lagipun tinggal berapa hari je lagi boleh tengok kat panggung..tak kan nak tunggun download? woooo alamat berbulan-bulan lah baru link nak ada kat internet..link yang ku maksudkan, link yang kualiti gambar dia cantik..tapi, kalau ada sesiapa yang tau ceruk mana nak dapatkan link cerita nih, dah boleh donwload, kualiti gambar cantik, habaq mai kat aku ea..aku nak donwload in case tak sempat nak tengok kat cinema..

Dah pagi dah pun..beruntunglah mereka yang terjaga waktu nih, boleh solat tahajjud :D tapi orang yang ini, baru nak tidur, memang dah tentu-tentu lah tak dapat nak solat tahajjud..tidur dulu la..assalamualaikum~

~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz