Jul 16, 2011

Aku Kembali...

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Almost 4 months aku tak update blog..entah ape lah yang dah jadi kat blog nih..bersawangkah? bersemak samun kah?..biarlah nak jadi ape pun..hehe

Bila dah lama tak menulis, ketandusan idea pulak..tak tahu nak cerita pasal apa..sungguhlah aku dah hilang skill untuk menulis merepek meraban..nak kata aku malas mengupdate pun ye gak..hehe..nak kata aku buzy? mungkin..mana tak nya, last aku update blog pun bulan 3 hari tuh..at that time, i m in final year final sem..so, kesibukan itu lain sedikit dari sem-sem yang sebelumnya..

Untuk permulaan ini (errr macam tak sesuai pulak)..should i change to untuk kesempatan ini (sedap sikit la mendengarnya), tak banyak yang nak diperkatakan..sementelah aku pun tak ada idea nak tulis apa..so, mungkin kita boleh berjumpa di kesempatan yang lain, InsyaAllah..dan mungkin waktu tuh idea aku mencurah-curah..heh siapa tahu kan??

Till we meet again..sekian~
~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz