Aug 19, 2011

Ucapan Syukurku Tak Kan Setanding Dengan Apa Yang Allah Dah Berikan..Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Tiada ayat yang lebih sesuai dari ucapan alhamdulillah..dan tiada perlakuan yang lebih indah dari sujud syukur bila kita mendapat sesuatu hajat..

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah...


Ucapan ini tak akan setanding dan tak akan sama dengan apa yang saya rasa di hati..perasaan syukur yang tak dapat nak di gambarkan dengan kata-kata..


Setelah sekian lama..saya menantikan detik ini..akhirnya ketemu juga..terima kasih Ya Allah..terima kasih atas nikmat yang telah Kau beri padaku..


Dan sampai saat ini rasa itu masih hadir di sudut hati..


Betapa saya mengharapkan pengakhiran yang baik..alhamdulillah..Allah itu Memang Maha Mendengar..mendengar setiap rintihan hamba-Nya..


Ucapan terima kasih juga buat kedua ibu bapa saya, adek-beradek, nenek-nenek, dan kawan-kawan yang banyak doakan saya dan bagi moral support kat saya..hanya Allah aja yang boleh membalas segalanya *dah macam dapat award pulak..ahaha*


Kalau sebelum ini saya ada bercerita pasal kawan-kawan saya ..yeahh ade sangkut paut jugak..tapi bukan lah pasal dapat posting mana-mana..


Cuma dapat grad sama-sama jer ngan deorang *coursematez*..syukur sangat..happy sangat..


Kini, segalanya selesai..setel...alhamdulillah saya berjaya menghabiskan pengajian di bidang farmasi selama 4 tahun nih..kat mana? UK, Malaysia la der..Okeyh, dah boleh fikir keje dah..heheh...mintak-mintaklah lambat agy dye panggil *tak puas dok goyang kaki kat rumah agy* dan jangan tercampak Sabah Sarawak sudah lah...*tak nakkkk..susah nak balik raya nanti*


InsyaAllah this coming September *27/9* will be graduating together with my frensss...insyaAllah isnin nih, nak pergi bayar yuran konvo then, nanti nak kena ambik jubah..and ape lagi biase la..ader raptai segala bagai...


Teringat kata-kata Ustazah Fatimah Az-Zahra...*lebih kurang ler*

"kalau betul berkehendakkan sesuatu..doa berterusan..sabar..insyaAllah pasti Allah makbulkan..tapi jangan sekali-sekali putus asa dalam berdoa..dah cantik-cantik Allah nak bagi, tiba-tiba kita putus asa dlm berdoa..terus tak jadi Allah nak bagi"


Pesanan buat diri juga sahabat semua..jgn putus asa dengan Allah..


Okeyhlah sampai sini jer..termelalut panjang lebar..nyte all..jgn lupa niat pose =)

Sekian, assalamualaikum~


p/s: ader sesape bermurah hati nak bagi bunge?? meh la dtg lah UKM Bangi nanti..saya ada di sana..ekekeke *poyo*



~((: terima kasih sudi baca :))~

2 comments:

cik violet said...

congratz shae..akhirnye konvo..hehe..dpt posting kat sabah pon ok wat..bole jalan2..hehe

Sha said...

thx paah =)

eyh xnak lah..
nti takut lupa bhse inbunde sndiri..ahaha

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz