Aug 15, 2011

Dah Macam Hantu Jer Saya Tengok..Haha

Bismillahirrahamnirrahim

Assalamualaikum

Disebabkan rasa ingin mencuba yang terlalu ekstrem plus dengan semangat yang tak nak mengaku kalah kaw-kaw..saya cuba melukis doodle..

Malangnya tak dapat nak melukis doodle muslimah yang cun-melecun..akhirnyaaaaa...saya lukis seperti yang kat bawah nih...

Jom kita tengok...

*dah macam hantu saya tengok..ahaha*

Cun tak?? ahahahha...percubaan pertama baru..ini lah hasilnya..

Kalau sebelum ini saya lukis guna paint *restricted sangat* kali nih saya guna ps..main bantai jer lukis..

Maka...rambut panjang mengurai ini yang kelihatan...

Memang lepas nih nak hasilkan yang lebih baik dari yang ini..tungguuu~

Sekian, assalamualaikum~





~((: terima kasih sudi baca :))~

6 comments:

momoe love said...

rasa nak tipu, tapi bulan-bulan pose kan tak boleh tipu... so moe nak terus terang, harap terima dengan redha ea ea.... doodle awak buat sangattttttt comel ^^,

adan said...

doodle ni sesuai sgt dijadikan doodle rockers..

||aLeaSaRa|| said...

erk hantu kak limah ke ni hehehe..

ok aper?kalau buat selalu mesti nanti doodle tu lg cantik dan kemas :)

Sha said...

momoe: aha yeke?? tq sis :)~


adan: ahakzz..aah lah nmpk cm rockers pn der gk dgn rambut dye yg hotzzz tuh..ekeke


aleasara: hehe..mmg akn usaha lbey nih nk hsilkn doodle yg cntk+chomey~

tiefazatie said...

hehe..chaiyok2!

Sha said...

zatie: =D

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz