Aug 20, 2011

Khusus Untuk Wanita Sebenarnya..Tapi Lelaki Tak Ada Salahnya Membaca Pun

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


*pregnant mother is just tooooo sexy*


Malam 18 ogos hari tuh..lepas solat tarawikh..ader pulak ceramah sempena nuzul Al-Quran..


Sebabkan ada ceramah so solat tarawikhnya dipendekkan menjadi 8 rakaat instead of 20 rakaat..


Ceramah disampaikan oleh ustaz-yg-suka-melagukan-ayat-Quran-atau-hadis..*tak ingat nama..mungkin mslh telinga kot..ahaha-tapi selalu je ustaz tuh keluar kat halaqah+tanyalah ustaz+al-Kuliyyah*


Antara pengisian yang saya dapat...antara nya lah..ada banyak juga..tapi buat masa nih nak khususkan kat para wanita..heheh..tapi yang lelaki boleh je nak baca..nanti bley lah bagi tau kat awekzzz/tunang/bakal isteri/isteri/even kawan perempuan ker..


Ustaz tuh cakap..ayat yang disarankan dibaca ketika bersalin..kot lah ada antara nya yang susah nak bersalin tuh..bukaan tak sampai 8-10cm lagi..boleh lah baca doa Nabi Yunus masa berusaha nak keluar dari perut ikan Nun *tau kan cerita nih?..tak tau, tanye cikge ea*


Al-Anbia' 87-89


Nak lebih afdhal lagi..nak bagi dipermudahkan proses bersalin tuh..elok baca banyak-banyak kali..moga-moga selamat bersalin..ibu selamat, baby pun selamat lahir..suami pun turut tersenyum panjang *tak gitu suami-suami sekalian?*


Erm nak kabo ape lagi..moh la kita yang bernama wanita/perempuan nih hafal doa tuh mulai sekarang..hehehehehe


Moga bila tiba saat kita menghadapinya..segalanya dipermudahkan Allah..insyaAllah..


Yang awal-awal dah hafal tuh..baguslah..teruskan mengingatinya *jgn ingat sekejap jer yer*



Sekian, assalamualaikum~




~((: terima kasih sudi baca :))~

4 comments:

al_hakim said...

bagus ni,...

Abang Stalker said...

abg bc. :) bt tmbh ilmu.bgs utk masa hadapan ble ada keluarga sdri.trm ksh ye. :)

Sha said...

al-hakim: hehe mmg bagus pun..both gender should know bende nih :D

Sha said...

Abg Stalker: hoho bende kecik je bro..ape2 yg bermanfaat kt share brsme..sharing is caring wut..ahakzz

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz