Sep 6, 2011

Dan Rindu Dendam Pun Berbalas

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Wuahh lamanya tak jenguk belog..lagiii lama tak 'jengok' korang..heheh...maafla yer..masa tak mengizinkan..tuh yang tak terjengok..la ni baru berpeluang update belog..tapi tak berkesempatan lagi nak jengok korang..takpe2..nanti saya gi raya 'uma' korang ea :)


Amacam raya?? mesty syioxxx gler kan??...dapat konvoi raya ramai-ramai..mana tak besttnyeee...diri saya pun tak terkecuali..dapat jumpa kawan-kawan lama masa duduk maktab dulu..wuahh sangat bestt..bersyukur sangat..dapat jugak ketemu dyeorang..


Nak harapkan jumpa time hari biase?? hmmmm mimpi je la..tuh pun kalau dyeorang nak masuk dlm mimpi saya..kalau tak..hareeeemmm..semua busy manjang..


Walau rancang giler-giler pun...kalau Allah tak izinkan..tak jadik jugak kan?? tuh yang di hari mulia (raya ke-4) tuh yang seronok sangat jumpa dyeorang..lama tau tak jumpa dyeorang..dan rindu dendam pun berbalas...ahakzzz


Bila dah ziarah sampai 7 buah rumah starting dari tengahari sampai malam..bayangkan lah berapa tan makanan+minuman+kueh mueh yang masuk dalam perut...husshhh kenyang gilerr..nak control pun tak dapat..semua makanan sedap-sedap belaka...hehehe *dan memang tak ada maknalah nak jaga kesihatan waktu nih..ahahahha*


*berkatilah hubungan kami Ya Allah*


Sekian, assalamualikum~

p/s: mengidam satay tetibe...ekekek

~((: terima kasih sudi baca :))~

6 comments:

Nurul Mazni said...

sedapnye lah laksa.. pedas pun nak jugak.. hehehe tengs following me dear :)
rajin2lah view tutorial mekap yer

teratai said...

betul tu,kalu dah bpuluh thn x jumpa,bila dah jumpa pasti rindu dah bbalas...masih blum bbalas rinduku,x sempat nak jumpa kwn2 sbb tpaksa balik awal...

Sha said...

@mazni: well that's d main purpose sbnrnye foli u dear..ngehee..nti buat tutor byk2 tau..

Sha said...

@teratai: owhh alah shiannye..xpe2, raye kan sbln..tak dpt dis year..next2 year, der rezki, insyaAllah wil meet them..tpi... ari2 bese pun bley jgk pe lwt dyeorang..bkn hny wktu raye jer..chill2 :)

cik violet said...

meh raya umah ak plak..hehe

Sha said...

@CV: umah hg kat mane paah??

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz