Sep 9, 2011

Bila Budak 8 Bulan Mengganas

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum



Budak-budak zaman millenium sekarang nih dasyat-dasyat belake..ada yang terlebey bijak...agressive lagi...belom tengok yang aktif..penat nak melayan-menjaga..even nak tidur siang hari pun..jangan haraplah bley tidur..kang kalo tidur..budak dah panjat gril la..panjat meja la..kalau yang belum pandai nak berdiri tegap-kuat lagi tuh...haaaa lagi lah nak kena selalu pantau..jatuh budak tuh..memang sesia je lah..



Nih haa kat rumah nih ada sorang..Allah..lasak dye mengalahkan budak lelaki..agaknya dulu nak jadik lelaki kot..sekali yang kuarnye...aiseyman perempuan daaa...


Tahu apa dye buat?????


























Seeee....bley dia cabut button keyboard tuh..!!


Dah lah lappy nih umur tak sampai 1 tahun...sabar je lah..*naseb baek buleyh pasang balik button tuh*


Siapa lagi nak buat kalau bukan budak kat bawah nih....!!










Sila jangan terpedaya-tertipu dengan kepolosan-kechomeylan-kekesianan raut wajah yang ditonjolkan..plisss!!!


Sekian, assalamualaikum~

p/s: my only niece.....so far :))



~((: terima kasih sudi baca :))~

4 comments:

CikGu Ma said...

mesti mak bapak dia masa kecik macam tu...hik3...

Sha said...

hehe..mgkn mak dye kot..ayh dye...errrr i dun think so..ngeeee

DoodleLicious said...

hurmmm, button kite lebih dari 1 yang dikerjakannya...

cik violet said...

adoii..ganasnye baby tuhh..hehe..sabo je ler ;p

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz