Sep 3, 2012

Penangan Caltrate 600+D

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Mesty korang tertanye2 kan, ape tuh Caltrate 600+D...kan kan?? ke ade yang dah penah dengar what caltrate is all about? fuyoooo korang poweerrr...hehe



Meyh cni aku cite sket ape tuh caltrate 600+D...it is actually a calcium supplement with vitamin D...one of its use ade lah utk treat osteoporosis...dan kenapa aku TERPAKSA stay up??? nih haaaa gare2 caltrate nih lah...



Sebenarnye hosp tmpt aku keje nak masukkan caltrate nih dalam list ubat2 yang ade kt hosp tuh..sooooo, aku yg skg niih tengah attach kt DIS (Drug Information Service) kena buat price comparison dengan ubat2 yang sedia ade untuk treat osteoporosis nih..ade paheeem??



Weyhh letey kot...ko nak kena carik jurnal lagi untuk tau which vit D yang sesuaiiiiii to be combined with calcium for this indication...nak kena carik what doses yang sesuai untuk combination nih...dari minggu lepas lagi aku hadap mende alah nih, sampai lani, xsiap2 jugak...Ya Allah, permudahkan lah dan lancarkan lah segala urusan hamba-Mu ini..



Dan sebab aku dah muak tengok mende alah tuh...jadik aku luangkn sket mase untuk berblog...heheh...lepas nih, nak xnak, kena hadap balik lah sampai siap...



Alamatnye memang pukul 3 agaknye aku baru tido...chaiyyokkkk sha!!!





~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz