Sep 30, 2012

Macam Mana Nak Buang Benda Alah Nih?

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Puas aku jelajah dari 1 belog ke 1 belog...masih tak kujumpe...waaaa help2...walaupun dah bertahun jugak aku berbelog...tapi bab mencantik dan men-semartkan belog nih aku terkebelakang sket...hehehe...maklum ler...waktu dolu2 aku xrajen nak cun-cunkan belog nih..tapi bila saban hari dok ngadap template yang sama je...muntah jugak aku...huhuhu



Dan sekarang nih...aku musykil macam mana nak buang 1 bende yang sangat menyakitkan dan menyemakkan mata aku....korang yg belog cun-melecun tuh...yang super bombastic dan semart terlampau tuh, meyh ler tolong aku yang sangat terdesak nih...huhuhu






Nampak x yang aku tandakan bujur tuh??? Macam mane ea aku nak hilangkan border tuh..giler burukkk aku tengok...aku nk lah jugak letak icon cechomeyl kt "HOME" and "OLDER POST" tuh...kehkehkeh..



Korang yang genius2 tuh meyh sat tolong aku...*dapat pahala weyh tolong orang..nak2 kalo ikhlas bersama :))*


Jasa korang amatlah dikenang :) 


~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz