Sep 30, 2012

Karambunai - Percutian Bulan Madu

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Dah nak masuk bulan october..bermakna dah nak menghampiri november...dan bermakna jugak dah nak habis compulsory service yang selama 1 tahun tuh...



Tapi sebelum nak habis tuh la wajib bagi aku untuk pulun menghabiskan log book yang masih berbaki nih....tang nak memulun tuh la MALAS tuh sentiase je nak mengekor ke hulu ke hilir..tak pernah nak tengok aku senang...ade jer menempel kat tepi nih...hoho



Errr ape kaitan dengan Karambunai pulak nih??? cantikkan tempat tuh..korang penah jejak x Karambunai tuh?? nih kalo jadik destinasi untuk berbulan madu nih..syioxx jugak weyh...hehehe.....tengok matahari terbenam...pulak tuh dengan orang tersayang...perghhh romantik seyh...kenangan yang sentiasa terpahat di sanubari...cewaaahhh



dapat santai2 sambil berborak kosong..nikmat sungguh

berjalan berpimpin tangan dengan yang halal..sambil menikmati panorama indah...alamak sweetnyeee


Aku tau kewujudan Karambunai nih bila membaca novel Aa+Bb...alahhh Benz Alif dengan Addin Shah tuh..karya Hlovate yang meletop giler2 tuh...that is one of novels yang paling aku SUKEEEEE...they are soooo sweet couple..kan??



Motif aku cite pasal Compulsory service-Karambunai-Hlovate?? Sebenarnye...ak nak cite yang majority kawan aku...dapat posting kat Sabah....yehuuuu...berkhidmat sebagai pegawai farmasi kat sane..jadik orang sabahan jap...



Aku? belum lagi dapat posting...latihan xhabis lagi maaa...masa sesi diskusi dengan ketua jabatan, siap dye tanya aku, kalau aku dihantar ke sabah macam mane????? Aku dengan yakin dan poyonye menjawap "Kalo dah rezki saya kat sana, insyaAllah saya pergi" ...perghhhh semangat jerr...



Jangan dapat surat nti, btol aku kena posting sana, melalak xsudah!!! time tuh nak merayu pun, memang xade alasan yang kukuh lah...kate nak ikut suami? heh kawin pun idak g, ader hati nk buat rayuan cakap nak ikut suami...memang sah2 lah xdapat....duduk lah jadik sabahan sane...



Sekarang nih bley la berangan2 dengan member yang memang dah confirm kena posting sana nak tawan sandakan la...nak tawan karambunai la...kk la hape lahh....sronok lah weyh kalo berangan2 nih...jangan time realitinye nanti aku nangis sakan...huwaaaa...xmoooooo...



Tapiiii...kalo betol dapat sana...provided that aku dapat enforcement...siyesly i will go...xkan aku nak lepaskan peluang smate2 sebab dapat sabah kan?? enforcement memang dah lama aku impi...hope Allah makbulkan aku dapat enforcement nanti..amiin....xkesahlah aku kena hantar kat negeri mana pun *at least duduk kat ibu negeri jer...kehkeh*




~((: terima kasih sudi baca :))~

1 comment:

MalizaMah said...

pergi bercuti memang best. like like. tenang jer.

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz