Nov 2, 2011

Contest Dolly Atau Doodle

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Bab lukis2 guna computer nih..saya mengaku tak reti sangat macam orang lain yang dok giler+kreatif habis melukis doodle/dolly tuh..*tabik spring la kat dyorang..pheww*



Sementara masih ada masa nih..try2 jgk melukis..hasil? tu dye kat bawah nun..





Eyh..ade sesiapa nak join x?? klik je banner kat ats nih..oraitz?



Harapnya apa yang saya lukis nih diterima lah penyertaannya..*tak terima kang, buat desktop background je la..hoho*



*macam antu pun ada jugak..and unlogical pun ada gk....hahah who cares?*


DONE!


~((: terima kasih sudi baca :))~

14 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

good luck....

xpa...cmna kita wat tu semua anggap seni kita...;-)

Abg Stalker said...

hahaha..itu doodle ke dodol? :P ok la tu..cantik2..hee :D semoga berjaya ye sya.

cik violet said...

aahla..mcm antu skit..hehe..tp okela..dr ak yg xpndi melukis..hehe

Cute Design Watermark said...

tq join contest cci.. ^_^ eeii...akotnyer....mak limah balik umah ek...ekeke..lain dr yg lain neh...btw good luck ek.. ^_^

merahitujambu said...

hantuuu..lariiii

syahirah said...

@iLa: thk u :))

syahirah said...

@Abg Iz: haha..itu dodul..thx :))

syahirah said...

@CV: kan2..alah, ko bley je buat..tp kne byk praktis lah..nih pn, sbb kureng praktis, jdiklah rupe antu..hoho

syahirah said...

@cci: hehe..haaa sbb laen dr yg laen la kne mng tuh..ahaha

syahirah said...

@merahitujambu: eheh..

Apple Pearl said...

Takpe..kan mencuba namanya...Good Luck erk...smoga kta menang..hikhikhik

MANZARINA said...

yarghhh.....gerun...doodle keatif...

Cik Cempaka said...

hihi..hantu kak limah taknak balik rumah nie :D

CCICute Design said...

http://ccicutewatermark.blogspot.com/2011/11/senarai-nama-contest-cute-dolly-atau.html

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz