Feb 14, 2010

[hancUr luluh]

Bismillahirrahmanirrahim...

ku sgkekan dapat lagi melayari bahtera kehidupan bersame...
rupe2nye sampai takat cni shaja pertemuan kita..aduyaii..
xrela betol melepaskan kau pergi..
p apekan daya..
kalau dah itu yang telah di tetapkan..
kalau dah sampi c2 jangke hayatmu..
nak xnak terpakse meredhakan jua..

tanggal 12 februari 2010..hancur berkecai ati aku...
ku sangkekn sgle2nye baek2 aja..
tp ape yang berlaku aderlah sebaliknya..
ya Allah sungguhla aku sayang sgt2 kat hndphone ak yg 1 2..
sungghla ak xdapat trime bile mane dia dah xdpt berfungsi sbgimane normal..
berat penanggungan di hati..
[heh mcm ilang somi xpn anak je lagaknye..pdhl hp je la pn..ekeke..hp pn, ttp juga ak syg..]

xkan ader lagi suara2 bingit yang akn mengejutkan aku dari tido yg pnjg..
nk2 tme ak der klas kol 8..
nak2 tme ak kne beransur dari bilik pukul 7 pagi..
sgale2nya sepi...tggl kenangan...huhuhu..
xkn ader lagi image2 indah yang dapat ku abadikan..
sumenye xdeeeeeeee....kalau pun ader..
tggu ak bli hndphone yg baru..
tp perkare 2....ntah la..xtau ble akan berlaku..
xpela..nak wut cane..
redha je la menerimanya..


**********

lepas lepak2 kt alam ngn fmly..ktrg g mkn kt p9..
tmpt bese tok mkn mlm kalo xd mknn kt uma..hehe..
slsi makan...ak berkeputusan untuk jln2 skitar putrajaya..
yelah waktu mlm...pemandangan nmpk indah dgn lampu2 yg bergemerlapan..

prntz ku dh lame chow blik uma..
ak bersame 2 org adekku meneruskan xtvt yg tlh d rncg..
spe yg rncg???msty la ak...hehehe..
dan spe yg bwk kete???msty la bukan aku...hoho..

pusing pnye pusing membawa kami ke Pullman putrajaya lakeside...
wahh cntk tmpt 2..ak xtau knp adekku mcm cuaxx smcm nk msuk tmpt 2..
bkn la ak nk kate ak nih bg2 brani..
p pd perkiraanku...kitrg xbuat salah papepn..
skdar mau take2 photo..sementelah pemandangan yg indah dh trbntg dpn mate..
bukan nk mencuri ke nk wut kecoh ke hape...bersiar2 je la pn..huuuu




jadi dengan gaya santai dan lepak ak pn men terjah je masuk perkarangan Pullman 2..hehe..
ku heret skali kedua2 adekku msuk..
sorg d tgskan tok amik photo ak yg berlatar blkgkn pemandangan indah..
yg sorg ku gesa mnjdi model smpgn di sblhku...ehehe..
p gmbr yg d ambl xbpe clear cz gelap...huuuuu..
ape2 pn mate ku sronok d hidangkan dgn lukisan alam yg sgt menawan..
dan kalo diriku rajin...
mgkn skali lagi akan menjejakkn kaki ke pullman 2 sok ari...hoho..
ape2 pun...mlm ini kami bertiga sgt gembire..xtau la kalo aku sorg je yg gmbire..ekekek



~((: terima kasih sudi baca :))~

2 comments:

deeb said...

ayat mahu sedih.
kau mmg la suka buat org tertanya2.
weh ko kan kaya.
plajar biasiswa.
apalagi. gunakan sebaik mungkin.
beli saja hp cap ayam

raNt|ng pUtEh said...

ahakzz..kalo bli hp cap ayam..
xsmpi bp bln dh kioxx..
xgn gk deeb..
bek la bli yg ori plus canggih manggih..
baru la feeeelll pakai..

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz