Jan 10, 2010

eScapE fr0m c|k T~

Bismillahirrahmanirrahim...

*nga mkn roti bersalut planta yg spttnye d msak+gula..nyum2 =}

hari ini lebih baik dari semalam..alhamdulillah..

saat ini..tangan ini mau menari..
tarian apakah lagaknye??tango??hip-hop?atau breakdance?..
yg pasty...pentasnya bukan di dada powerpoint..
p d dada blog-yg-trase-mlas-nk-update...

saat ini..mau lari jauh2 dr dunia jornal..
dunia yg maha serabut-penin-stress-skit ati-keliru-xfaham
juga gedung ilmu yg melimpah ruah...[mmg xnafikan..malah tht's d fact!]

saat ini..mau tido juga..
p trase rugi juga kalo tido..
sdgkn bley truskn pencarian maklumat..
p nk masuk 'alam' e2...Allah..btol2 kne kuat+tabah..
perlu ketenangan yg bukan sdikit..
kalo x, tambah kusut masai jadiknye..

saat ini..ak mau beransur..
hingga ketemu lagi whi cik B..

[jalani hidup dengan DUIT!!]
~((: terima kasih sudi baca :))~

Jan 7, 2010

wUt sh0uLd | d0?~

Bismillahirrahmanirrahim...

ak stress!
sbb : too much information relating to my thesis until i dont noe n not sure which 1 is important, which 1 is beneficial, which 1 gives lots of info, which 1 is suitable..all mixed! arrggghhh...

bile xd info stress...bile terlbey info lagi stress..mcm mane nih
??

kalo stress, nanti badan naek berkilo2..xnkkkk!!!

sooo...d solution is kurgkan stress!..
mcm mane???
jumpe jer supervisor..hbis cite!!..
p kalo dh jumpe SV..d situation bcome even worse cane plak 2???..
eit2 u dont noe wut wil happen on d nxt2 dy..
so erase bnde2 negative yg bersarang di kepala otak tuh...


' Ya Allah..hambaMu mengharapkan segalanya berjalan lancar..
permudahkanlah urusan hambaMu ini dalam apa jua perkara yang berkaitan dengan thesis ini..
Kau berikan lah kekuatan jua ketabahan dalam melalui ujian ini..ameen ya Rabbal alamin '






~((: terima kasih sudi baca :))~

Jan 3, 2010

apE e2 LIPOGELs???~

Bismillahirrahmanirrahim...

disebabkan aku tengah buntu plus penin..
maka menulis ada la cara terbaek bagiku untuk mereleasekan ketegangan yg bermukin di hati juga di kepala..

ape e2 LIPOGELs??
persoalan yg sering malah asyik sgt berlegar2 dalam kepala aku..
ape la yang di maksudkan dengan bende alah 2??
seyes ak rasa bagai nak pecah kepala..

LIPOGELs 2 lebeh kurang dengan HYDROGELs ke??
kalo hydrogel jnis yang hydrophilic..
apekah lipogel ini dikatakan lipophilic???
kalo mengikut logik akal aku..
boleyh d terima pakai..

masalah........betol ke assumtion ku??huuuu
xpe2..pencarian masih di teruskan..
jgn pernah dan cuba2 untuk berputus asa...
research project aku tuh!!!

ye sya!! berusaha sampai sakit-sakit kepala..
berusaha sampai jumpe!!

GUD NEWS!!!...
dengan pertolongan sorg kwan..
okay! pertolongan dr Ilahi sbnrnye..
yg menggerakkan ati tok bertanya pada kawan 2..
THANK YOU ALLAH..LUV U SOO MUCH!!..

akhirnya jumpe ape e2 LIPOGELs..
LIPOGELs = LIPOSOMAL HYDROGELs..

stop!nak teruskan pengembaraan dalam dunia LIPOGEL DAN HYDROGEL..tata~


~((: terima kasih sudi baca :))~

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz