Jan 17, 2015

HOUSEMATE PEREMPUAN, MUSLIM ONLY

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Di sini, aku nak buat IKLAN sket..


HOUSEMATE PEREMPUAN, MUSLIM SAHAJA DIPERLUKAN

LOKASI : TAMAN GLORIA, BINTULU





KEMASUKAN SEGERA!


Jangan risau, environment ok, kondisi bilik juga ok (refer gambar),..pendek kate, tak rasa pun macam ko duduk kat rumah sewa yang tak ade ape2 langsung...sebab sume lengkap sebagai sebuah rumah...*heh maksud aku dari segi kelengkapan dalam uma yang aku duduk sekarang nih lah..hehehe*



Soooo, mane2 kengkawan/sedare mare/sepupu sepapat/adek beradek korang or mungkin korang sendiri yang tengah mencari2 bilik untuk menyewa di BAHAGIAN SARAWAK especially BINTULU nih, meyh2 cepat2 hubungi aku (017-6030200) @ AFIDA (hosmate aku): 019-8861244





~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz