Aug 30, 2012

Oppa..Gangnam Style

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Oppa! Gangnam Style~ *menyebut dengan suara dalam..dan budget2-poyo2 sket*..kalo sebutt bese2 xde feelll...



Sekarang nih..hebat memperkatakan tentang gangnam style..ade version kampung la..8tv pun x nk kalah jugak...seriously aku xtau ape maksud GANGNAM tuh...korang tau??? meyh habaq maiii kat aku nih...*maklum le ak bkn peminat tegar korea..plg kurang aku suke Lee Dong Wook, Jang Geun Seuk, ngan Lee Hong Ki je...x macam sesetgh org yg obses gler dgn korea-morea nih..hehehe*



1st time aku dgr lagu gangnam nih kt radio...mase tuh tgh drive..sekali...asai pelik je lagu nih...dah la xsedap...ntahape2 je...hahaha...adek aku yg dgr pun konfius, bhase ape yg dye pakai nih...rupenyeeeee korea lerrr beb...



Adek aku yg mmg peminat setia korea...sibuk carik video klip dye...hahahah...1st time ak tgk vid tuh, errrr apehal video dye mcm tuh?? xtau nk gelak ke nak kutuk...* tpi aku rasa byk kutuk dan gelak...ahahah dengan tarian dye yang xbley blah tuh*..




p/s: nampak gaye macam xtido je aku mlm nih..naseb baek esok keje masuk kol 1pm..


~((: terima kasih sudi baca :))~

1 comment:

chot ok..! said...

http://chot91.blogspot.com/2012/08/contest-segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

first contest dri chot..feel free to join n support me yer..tq..:)

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz