Oct 14, 2010

[sooo grateful hvg dis kind of boyfriend]

Bismillahirrahmanirrahim...

hny sdikit perkongsian yg membahagiakan...wink2*

saya suke tengok jari awek saya..
cantik betol..
sungguh!..sampai takut nak pegang...
bukan takut patah...
tapi takut kitorang tak boleyh tolong each other di satu hari yang giler forever depan Yang Maha Esa....

saya suka tengok rambut awek saya...
cantik betol...sungguh!...
sebab 2 saya belikan tudung...
bukan sebab jeles orang laen tengok jugak...
tapi takut nti terbakar dek api neraka...
di suatu ari yang giler forever...


saya suka tengok body awek saya....

cantik betol...sungguh!...

sebab 2 saya belikan dia telekong...

supaya ,asa dia jumpa Kekasihnya Yang Utama...

dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya...

saya pun tumpang dapat pahala...pergghh...syoknyeee..


saya sedih tengok awek saya tak tido, tak makan rindukan saya...

saya pun maca 2 jugak...ada prob yang sama...

dia tanya saya ape ubatnya...

saya pun bagi dia Quran untuk penenang jiwa..

semoga lebih cintakanNya dari saya...


saya sedih tengok awek saya selalu pesan macam2 kat saya...

'makan, minum, drive elok2 tau...nti awk sakit sy susah ati..bla..bla..bla..'

tapi bila tgk muvie sama2 burn asar n maghrib gitu..

dia xkata satu ape pun...berdosanya saya...


kesimpulannya.....saya mmg sayang dia....

nk jumpa dia giler forever...

yang forever punya forever...

di dunia dan akhirat terutamanya..

janji nk share heaven same2..

bahagia slamenye....somoge kami saling mengingati...

dosa sendiri pun infiniti...nk tanggung dosa dia lagi pulak lepas nih...

semoga kami menginsafi diri...

ya Allah...ampunkanlah kami...semoga kami dapat bersama selamanya nanti....ameen~



p/s: alangkah beruntungnyeeee punye bf cani...kan?kan??

masalahnyeeee....masih wujudkan lagi lelaki yg sbgini d dnia yg smkin d mamah usia nih???

fikir2 kan...





~((: terima kasih sudi baca :))~

No comments:

Copyright © 2012 | Designed by Syahkamz